Kakaové muffiny

května 05, 2016

Zdravím, dnes jsem dělala tyto lahodné muffiny. Nevěděla jsem co bych udělala, tak jsem si vzala recept, co mi padl do oka. Nebyla jsem na to zrovna dobře vybavená. Neměla jsem doma moc košíčku a ještě ke všemu jsou se Santou :D netuším jak se mi ocitly doma.




Před a po upečení :)





Co budete na 12 kousků potřebovat:
3/4 hrnku mléka
50 g
 kakaa

120 g cukru (moc nesladím, ale rozhodne bych dala víc)
1 vejce
250 g hladké mouky
1/2 hrnku oleje nebo jiného tuku
2 - 3 lžičky kypřícího prášku do pečiva

Postup:

  1. Rozehřejeme troubu na 25.
  2. Všechny sypké suroviny smícháme ve větší míse. V druhé misce vyšleháme vejce, olej a mléko. 
  3. Tekuté suroviny přiléváme a mícháme k ke zbytku ve větší míse. Můžeme přidat maliny, čokoládu, kokos nebo cokoliv co chcete :)
  4. Formu na muffiny vymažeme nebo vyložíme košíčky. Když nemáme formu, musíme dát víc košíčků na sebe, aby se muffiny nerozjely.
  5. Pečeme asi 20 minut a můžeme servírovat. :) 
Dobrou chuť. :)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. To jsou nádherné fotky, a velice provokativní, mám hroznou chuť. Chci je mít tady a hned. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně jen tu nude, nejvíc mi sedí =) zbytek nevím, asi zkusím časem prodat na vinted.

    OdpovědětVymazat